Liitolta uusia kriisitukipalveluja jäsenyrityksille

Pandemian synnyttämässä poikkeustilanteessa AAKL:n hallitus on tehnyt päätöksen lisätuesta jäsenyrityksilleen.

Hallituksen tueksi on koottu nyt työryhmä, jonka tehtävänä on seurata tilanteen kehittymistä alan näkökulmasta ja seuloa sekä jakaa AAKL:n jäsenistölle nimenomaan korjaamotoimialan yritysten kannalta oleellista tietoa päätöksenteon ja toimenpiteiden tueksi. Ryhmän toimesta on laadittu myös tarkistuslista niistä toimenpiteistä, joita kannattaa tilanteen mukaisesti yrityskohtaisesti suunnitella/ valmistella/ toteuttaa.

Lisäksi liiton hallitus on tehnyt päätöksen tukea jäsenyrityksiään mahdollisten koronahäiriötukien hakemisessa. ELY-keskuksille sekä Business Finlandille tehtävien tukihakemusten tekemiseen on nyt saatavissa asiantuntija-apua. Liitto on valjastanut tehtävään Paritilit-ketjun (www.paritilit.fi), joka tukee tarvittaessa jäsenyrittäjiä hakemusten tekemisessä.

Tarkistuslista sekä lisätietoa tuen hakemisesta löytyy jäsenten tiedostoista kohdasta TIEDOTTEET -> Koronapandemia.